Лікерна настоянка на травах Becherovka, 38%, 1 л
Тип: | Крепкие напитки |
Країна: | Чехия |
Торгова марка: | Becherovka |
Про товар
Лікерна настойка на травах Becherovka (Бехеровка) виготовлена за оригінальним рецептом 1807 року. Вважається, що щосереди для виробництва напою змішують 1,5 тонни трав та спецій. Секрет Бехеровки – якісна вода із джерел Карлових Вар, яка використовується для виготовлення спирту.
При виготовленні напою суміш із трав насипають у мішки з натурального полотна, які занурюють у місткості зі спиртом. Трави наполягають близько тижня, після чого отриманий продукт переливають у дубові бочки та додають воду з цукром. Особлива форма бочок сприяє максимальній взаємодії спирту з дубовими стінками. Бехерувку настоюють близько 2-3 місяців, після чого напій розливають по пляшках.
Одним із найважливіших шанувальників Бехеровки був його імператорська та королівська величність, ерцгерцог Карл Фердинанд. Бехерівка отримала звання постачальника імператорського та королівського двору. У 1904 році 50 літрів Бехеровки вирушало щомісяця до будинку ерцгерцога.
Бехеровку виробляють із води з Карлових Вар, харчового спирту, високоякісного солоду, натурального цукру та суміші спеціальних трав та спецій. У складі понад 20 компонентів, серед яких місцеві, з Карлових Вар, та завезені з Центральної Європи, Південної Америки та Південної Африки.
Точний рецепт зберігають у найсуворішій таємниці та передають із покоління до покоління. Бехеровка - це натуральний продукт без хімічних консервантів, штучних домішок або емульгаторів.
Історія виробника: Рецепт Бехеровки вигадав фармацевт Йозеф Вітус Бехер, який був досить підприємливою людиною. Крім фармацевтичної справи він володів готелем "У трьох жайворонків", в якому одного разу зупинився граф Максиміліан Фрідріх фон Плеттенберг, англійський суддя. Він приїхав до Карлсбада підлікуватися у супроводі лікаря, на прізвище Фробіг. Лікар і фармацевт потоваришували завдяки своїй пристрасті до лікувальних настоянок. Перед від'їздом Фробіг залишив Бехеру клаптик паперу, на якому недбалим почерком було написано рецепт настоянки. Фармацевту рецепт здався комерційно вигідним, і він почав його вдосконалювати. Через два роки, в 1807 році на ринку з'явилася Бехеровка під назвою Becher's English Bitter (Англійський Бітер Бехера), настій для лікування шлунка. Чудодійна сила настоянки принесла їй шалену популярність, і у першій половині 19 століття напій почали експортувати. В 1834 вона продавалася в Щецині, вже через рік у Відні та Мюнхені, а в 1838 вона нарешті з'явилася в Парижі. Потім пішли Іспанія, Італія, Туреччина та Єгипет. Тільки в 1934 році, після скасування заборони вживання алкоголю, Бехеровка завоювала США, а ще через чотири роки й Англію.
У 1871 році Густав Бехер перейняв сімейний бізнес і успішно керував ним протягом кількох десятиліть, поки не продав свою частку своїм зведеним братам Рудольфу та Міхаелю у 1910 році. Разом вони розширили фабрику у Штайнберку та зосередилися на нових ринках. Рецепт передавався з покоління до покоління.
Бехеровка була одним із найпопулярніших експортних товарів Чехословаччини. З покоління до покоління кожен член сім'ї Бехер сприяв зростанню компанії та славі Becherovka Original. Найважливішим із них був Ян Бехер, який очолював компанію із 1838 року, майже 40 років. Його підпис досі прикрашає кожну пляшку Becherovka Original. Його ж вважають засновником бренду. У 1867 році Ян Бехер наказав побудувати нову сучасну фабрику на місці, де сьогодні розташовані туристичні центри Becherovka та Becherplatz у Карлових Варах, а також змінив упаковку напою.
Єдиною жінкою та останнім членом сім'ї Бехера, яка знала заповітний секретний рецепт Бехеровки, була Хедда Бехер. Вона взяла на себе керівництво компанією в 1941 році після того, як помер її батько, Альфред. Комуністичний режим країни змусив її розкрити секретний сімейний рецепт. Після війни сім'ю Бехера виселили, а компанію націоналізували та держава володіла нею протягом 57 років.
З 1997 до 2001 року тривала приватизація компанії. Сьогодні майже 100% акцій належать французькій компанії Pernod Ricard (Перно Рікар), яка посідає друге місце серед світових виробників та дистриб'юторів вина та спиртних напоїв. Pernod Ricard пропонує 240 преміальних брендів алкогольних напоїв більш ніж у 160 країнах із чітким прагненням стати лідером у цій галузі.
Колір: насичений золотисто-солом'яний
Смак: збалансований, в який гармонійно вплітається медова нота і ненав'язлива гіркота у пряному післясмаку
Аромат: з нотами різнотрав'я, цитрусів та нюансами імбиру
Споживається як аперитив у складі коктейлів (найкраще поєднується з вишневим, гранатовим, яблучним, апельсиновим та виноградним соком), дигестиву в охолодженому вигляді. Доповнить кружочки апельсина, посипані корицею, з яблуком чи виноградом. Як добавка до чаю або кави.
Регіон: Карлові Вари